Perantau yang mengunjung

nuffnang ads

Saturday 28 April 2012

1001 kini dalam lipatan memori



Assalamualaikum......

26 April 2012-Tarikh menandakan tamatnya buat diri ini bergelar pelajar Kolej Matrikulasi Selangor. Pelbagai kenangan yang tersemat di hati yang mungkin tidak akan dilupakan.Menjadi pelajar disini , aku lebih banyak mengenali diri ini dengan lebih mendalam kerana kata orang pengalaman itu mematangkan permikiran seseorang.

Jika mahu disampaikan melalui tulisan ini ,memang tidak akan mampu untuk aku ungkapkan satu persatu mengenai pengalaman menimba ilmu disini.Namun, aku bersyukur kerana dianugerahkan sahabat sahabat yang baik dan happy go lucky sbagai penghibur hati di bumi banting ini. Kerana teman, aku bangkit dari bawah.Kerana teman ,aku juga menjadi berani dan lebih berprinsip. Terima kasih kawan2 sekalian.....

Bersama teman seperjuangan.............

                                              - Member of SM2K1P5 with Madam Anita-





                                                            time BBQ.... abe ali pengurus





                                                                      team volleyballl..........




                                            roomate degan insan2 yg selalu lepak bilik ni




                                        Bersama husni mubarok dgn sepupu(harun hazim)



 Pelbagai kenangan bersama sahabat akan terus tersemi InsyaAllah. Terima kasih diatas perkenalan yang singkat ini. Apa yang diharapkan semoga ukhwah persahabatan yang terjalin sentiasa utuh walau dimana kita berada. ‘Sep Kito jange pecoh” Sekian sahaja coretan perkongsian ringkas daripada diri ini.

sekian...wassalam

1 comment: