Perantau yang mengunjung

Sunday, 1 December 2013

Aku Sibuk

Salam.

"Assignment bertimbun-timbun"
"Presentation berlapis-lapis"
"Test tak habis-habis"
"Meeting je memanjang"

Rungutan demi rungutan aku suarakan dek kerana kesibukan di alam universiti yang melampau eh?
Tapi, yang pilih jalan untuk sibuk tu diri sendiri jugak. Sebab diri ni jenis tak boleh duduk diam, mesti beraktiviti tak kiralah berpesatuan mahupun bersukan,

Sungguh, aku rindu untuk menulis (ye ke?)

Masa weh yang tidak izinkan.. kalau tengok aku post ni maksudnya kelas batal la tu, so aku ambil la masa 10 minit untuk mencoretkan sikit kupasan di hati gitu haha.

Apepun, sibuk bukan lah alasan yang kukuh sebenarnya, ianya cuma lebih kepada MALAS :)

Malas tu racun dan aku sedang cari antibiotiknya sekarang ni.

aku masuk paper weh, tak caya? sila rujuk kiri pegang penyapu tu haha
Sekian. (post tak de motif)