Perantau yang mengunjung

Sunday, 1 December 2013

Aku Sibuk

Salam.

"Assignment bertimbun-timbun"
"Presentation berlapis-lapis"
"Test tak habis-habis"
"Meeting je memanjang"

Rungutan demi rungutan aku suarakan dek kerana kesibukan di alam universiti yang melampau eh?
Tapi, yang pilih jalan untuk sibuk tu diri sendiri jugak. Sebab diri ni jenis tak boleh duduk diam, mesti beraktiviti tak kiralah berpesatuan mahupun bersukan,

Sungguh, aku rindu untuk menulis (ye ke?)

Masa weh yang tidak izinkan.. kalau tengok aku post ni maksudnya kelas batal la tu, so aku ambil la masa 10 minit untuk mencoretkan sikit kupasan di hati gitu haha.

Apepun, sibuk bukan lah alasan yang kukuh sebenarnya, ianya cuma lebih kepada MALAS :)

Malas tu racun dan aku sedang cari antibiotiknya sekarang ni.

aku masuk paper weh, tak caya? sila rujuk kiri pegang penyapu tu haha
Sekian. (post tak de motif)

5 comments:

  1. patut ah macam kenal je, bila tgk paper tu. haha. bagus2
    banyak kerja eh? pensil pulak takde kerja >_<"

    ReplyDelete
    Replies
    1. Banyak la jugk. Nanti pensil masuk U byk la kerja tuuu haha

      Delete
  2. nie ado motif..oghe lain dengor blh jadi baloh..hehe..sajo kawe gurau..bakpo jadi lagu tu..i think you should set up one for your time table..emm emm..it's enough for you to control all of your activities..am i right..

    ReplyDelete
  3. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya IBU HERAWATI seorang TKW dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar IBU DARNA yg dari singapur tentan AKI SYHE MAULANA yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya saya juga mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor Togel toto 6D dr hasil ritual/ghaib dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus dan menang RM.230.000 Ringgit ,kini saya kembali indon membeli rumah dan kereta walaupun sy Cuma pembantu rumah tanggah di selangor malaysia, sy sangat berterimakasih kepada AKI SYHE MAULANA dan tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui AKI MAULANA saya juga sudah bisa sesukses ini. Jadi kawan2 yg dalam kesusahan jg pernah putus asah, kalau sudah waktunya tuhan pasti kasi jalan asal anda mau berusaha, ini adalah kisah nyata dari seorang TKW, AKI MAULANA adalah guru spiritual terkenal di indonesia. jika anda ingin seperti saya silahkan Hub: 0852-9827-5599 atau kunjungi situs/website KLIK DISINI DUNIA GHAIB


    ReplyDelete