Perantau yang mengunjung

Wednesday, 6 February 2013

Setia Hujung Nyawa

Assalamualaikum W.B.T

Cerita ni la yang dikatakan meletop memadamkan terus drama Adam dan Hawa yang popular sebelum ni. Kerana setia hujung nyawa, gadis gadis berpaling arah dari Aaron aziz kepada Amar Ashraf haha. Sebenarnya aku tak tengok pun cerita ni kat TV, just dengar orang orang cakap dan tengok trending dekat twitter saje.

novel setia hujung nyawa
Tapi, aku dah habis baca weh cerita ni. Sejujurnya pada pandangan aku lah, jalan cerita dalam buku lebih menggarapkan nilai islamik berbanding dengan dalam kaca televisyen. Lagi 1, mungkin TV3 lain kali ubah rancangan tv yang menarik diletakkan selain waktu maghrib sebab aku pasti ramai yang "tertinggal" atau tidak keterlaluan aku katakan meninggakan solat maghrib sebab tengok cerita ni.

p/s: yang baik ambik, yang buruk buang.

5 comments:

  1. Oh kaki novel. Hewhewhew. U should read Ramlee Awang Murshid's novel. Sangat sangat menarik

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh jgk..nanti nak try bace.. hehe p/s:bukan kaki novel

      Delete
  2. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya IBU HERAWATI seorang TKW dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar IBU DARNA yg dari singapur tentan AKI SYHE MAULANA yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya saya juga mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor Togel toto 6D dr hasil ritual/ghaib dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus dan menang RM.230.000 Ringgit ,kini saya kembali indon membeli rumah dan kereta walaupun sy Cuma pembantu rumah tanggah di selangor malaysia, sy sangat berterimakasih kepada AKI SYHE MAULANA dan tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui AKI MAULANA saya juga sudah bisa sesukses ini. Jadi kawan2 yg dalam kesusahan jg pernah putus asah, kalau sudah waktunya tuhan pasti kasi jalan asal anda mau berusaha, ini adalah kisah nyata dari seorang TKW, AKI MAULANA adalah guru spiritual terkenal di indonesia. jika anda ingin seperti saya silahkan Hub: 0852-9827-5599 atau kunjungi situs/website KLIK DISINI DUNIA GHAIB


    ReplyDelete