Perantau yang mengunjung

Saturday, 20 July 2013

Bihun Ukhwah?

Bismillahirahmanirrahim dan Assalamualaikum W.B.T..

Sungguh! Ukhwah tu indah. Alhamdulillah diri ini dikurniakan roomate yang baik dan mungkin stylo?

Teringat kisah lalu, well masa tu, saya baru pulang berkelah dengan member-member sekelas, kebetulan ada bihun dan ayam bakar yang tak sempat kitaorang habiskan, so aku teringatkan roomate di rumah. Ayam dan bihun dibawa pulang untuk disajikan kepada roomate.

Balik rumah-tiada orang- so saya buat note mengarut hehe


Terharu bila ada yang menghargai. Ukhwah di jalan Allah ni cantik sekali biarpun tidak berkawan baik, tidak sekelas dan tidak sepermainan.

So, korang-korang yang ada member tu, binalah persahabatan di jalan Allah ye. Saya? Masih mencuba. InsyaAllah.. doa-doakan.

~Lihat dengan hati kerana pandangan mata selalu gelap, tak mampu menilai hakikat~

6 comments:

  1. acececeyyyy,sweetnya korang :D

    ReplyDelete
  2. inilah gunanya kawan ;D

    bila nak bagi kat pensil pulak ? :p

    ReplyDelete
  3. jarang tgk lelaki cmtu

    ReplyDelete
  4. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya IBU HERAWATI seorang TKW dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar IBU DARNA yg dari singapur tentan AKI SYHE MAULANA yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya saya juga mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor Togel toto 6D dr hasil ritual/ghaib dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus dan menang RM.230.000 Ringgit ,kini saya kembali indon membeli rumah dan kereta walaupun sy Cuma pembantu rumah tanggah di selangor malaysia, sy sangat berterimakasih kepada AKI SYHE MAULANA dan tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui AKI MAULANA saya juga sudah bisa sesukses ini. Jadi kawan2 yg dalam kesusahan jg pernah putus asah, kalau sudah waktunya tuhan pasti kasi jalan asal anda mau berusaha, ini adalah kisah nyata dari seorang TKW, AKI MAULANA adalah guru spiritual terkenal di indonesia. jika anda ingin seperti saya silahkan Hub: 0852-9827-5599 atau kunjungi situs/website KLIK DISINI DUNIA GHAIB


    ReplyDelete