Perantau yang mengunjung

nuffnang ads

Sunday 14 October 2012

Mengejar Minggu yang Sibuk


Assalamualaikum W.B.T

Bukannya nak menulis permulaan yang stereotaip tapi memang lame bebenar dah tak mengupdatekan blog ni. Rasenya lebih dua minggu tidak menekan button keyboard untuk menulis blog.BLOG sahaja(untuk main game tidak dikira) .Jadi nak kongsilah sedikit apa yang berlaku dalam minggu ini hinggakan tidak terkejar untuk aku update blog ni. 
Selain assingment dan course work yang kian bertambah, banyak lah jugak perkara yang menjadi tunjang kesibukan aku pada minggu ni.

Antaranya:
Program Bengkel untuk JawatanKuasa Kolej Kediaman (JAKSIS)


Lab report dan praktikal




Assingment dan lukisan kejuruteraan



















Bersama presiden BADAR semasa jadi MC pertandingan nasyid dan tilawah Al Quran

Jadi, mintak sorilah banyak banyak buat kawan kawan yang miss contact sementara, kepada blogger blogger yang tag dan yang menjemput untuk join segmen, diri ini tidak sempat untuk menyahut ajakan anda kalian :)

ok ke dengan kehidupan sibuk?

Sibuk memang sibuk tapi pesanan ayah dan umi selalu di hati ; nak aktif tak ape, cuma jangan tinggalkan pelajaran. Memang sakit untuk cover masa belajar dan sakit juga bila kadang kadang terpaksa korbankan masa bergembira dengan kawan kawan lain pada hujung minggu. Tapi, itulah yang dipanggil pengorbanan. Komitmen dan amanah itu jauh lebih utama. Takde hal, itulah yang dipanggil menyahut cabaran. Dan itu jugaklah yang membuatkan aku lebih menghargai masa.

Dan kalau ada yang terbaca post aku yang sebelum ni iaitu PERIT SUNGGUH MENUNGGU, 
masalah sudah pun selesai. Alhamdulillah.
Teman ulang alik ke kampus. Terima kasih umi dan ayah untuk ini.

Jadi sekian sahaja post kali ini, terima kasih la sudi membaca(jenguk pun ok). Jadi input buat pembaca, aku nak pesan la buat diri sendiri jugak, masa tu memang sahabat kita yang paling akrab, tapi bila kita tak menghargai sahabat kita tu, maka jauh lah ia tinggalkan kita dalam kerugian.

Wassalam.

12 comments: