Perantau yang mengunjung

Saturday, 30 June 2012

Teman Sepanjang Cuti

Assalamualaikum W.B.T

Yes, julai sudah akhirnya.. result untuk kemasukan degree dah tak lama. Cuti ini masih panjang untuk dihabiskan. So, berblogging la salah satu aktiviti diri saye untuk mengisi masa lapang (kononya). By the way selepas membaca entri post  Belog Harun Hazim ini rase ingin berkongsi jua pasal menda ni.


Mereka berdua ini merupakah salah sahabat pada waktu dulu. Kerana tiada masa untuk menjaganya terpaksa aku merelakan mereka dan kaumnya sebanyak 20 ekor untuk dijual kepada insan insan yang ingin membeli. Lawa tu, Mahal pulop!





Tapi, kini saya dipertemukan sahabat sahabat baru .Boleh la menghilangkan kebosanan menyelimuti hati ini(ayat nak skema je) ... Jadi Siapa mereka?


Dari kiri: Piung-piung, raju, cici, Suparjo (nama yang menggelikan semuanya adik ak yg bagi ok  :)


Yang ni kura kura kepunyaan ambo.. nak fight dengan kura kura Harun dan Anis Farhana hahaha


Aksi aksi mereka memang menarik untuk diperhatikan...(xdop kerja lain tgk binatang)














Arnab dan kura kura.. memang significant. Rasenya kura kura kepunyaan ambo ni lebih laju dari arnab. Sangat BUAS haha






<-----

Ini adalah si Pasif
dan beliau suka untuk tidur di jambatan merah. :)









Sekian sahaja post untuk kali ini. Gambar je banyak, tulisan beberapa kerat jah.

p/s: buleh dah start untuk ambik feel bulan Ramadhan... X smpai sebulan pun lagi. JOM!

2 comments:

  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya IBU HERAWATI seorang TKW dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar IBU DARNA yg dari singapur tentan AKI SYHE MAULANA yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya saya juga mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor Togel toto 6D dr hasil ritual/ghaib dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus dan menang RM.230.000 Ringgit ,kini saya kembali indon membeli rumah dan kereta walaupun sy Cuma pembantu rumah tanggah di selangor malaysia, sy sangat berterimakasih kepada AKI SYHE MAULANA dan tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui AKI MAULANA saya juga sudah bisa sesukses ini. Jadi kawan2 yg dalam kesusahan jg pernah putus asah, kalau sudah waktunya tuhan pasti kasi jalan asal anda mau berusaha, ini adalah kisah nyata dari seorang TKW, AKI MAULANA adalah guru spiritual terkenal di indonesia. jika anda ingin seperti saya silahkan Hub: 0852-9827-5599 atau kunjungi situs/website KLIK DISINI DUNIA GHAIB


    ReplyDelete